Tijdens het drukbezochte Kern Marketingfestival op 22 september bij B. Amsterdam, zijn de winnaars van de Kern Marketing & Creativity Awards 2022 bekend gemaakt.
De Jury heeft “Wij gaan voor een nieuwe look” (Alexandrium Shopping Center), ingezonden door Urban Solutions en Klépierre, uitgeroepen tot winnaar van de Kern MARKETING Award.
Wij gaan voor een nieuwe look is een strategische marketingcampagne voor de periode waarin centrum transformeert naar een nieuwe eigentijdse plek met een nieuwe identiteit. Met als doel ondernemers, bewoners, bezoekers betrekken en informeren, draagvlak te creëren en trotse ambassadeurs van het centrum maken.
In plaats van de vraag te stellen ‘hoe worden we een beter winkelcentrum’ heeft Alexander Shopping Center Rotterdam zichzelf de vraag gesteld: ‘hoe worden we weer onderdeel van de gemeenschap?’
De Kern CREATIVITY Award is gewonnen door Koning Snert, Woerden voor vreemde eenden, ingezonden door Stadshart Woerden.
“Een eigen kinderboek ontwikkeld voor de jeugd, waarmee de verhalen van het historische Woerden op een luchtige manier worden verteld. Een leerzame en ludieke manier om de geschiedenis van Woerden vast te leggen en de jongste inwoners van Woerden trots te laten worden op hun eigen stad. Het mag duidelijk zijn dat Koning Snert op meerdere vlakken een schot in de roos is met veel mogelijkheden voor een spannend vervolg!”
Onder de indruk van de vele inzendingen dit jaar. Heel mooi werk, veel kwaliteit, en een machtige bevlogenheid. Wat dat betreft: mee doen is belangrijker dan winnen.
Dank aan de Kern Marketing Jury 2022: Tony Wijntuin Lot Frijling Tessa Vosjan Tom Kikkert Wendy Hulshof-Hoven.
Onze leden blijven op de hoogte via onze online community. Ook niet-leden bieden we graag een mogelijkheid om onze nieuwsberichten te volgen. Interesse? Meld je dan hieronder aan!
Kern voorziet in brede kennis over centrumgebieden met alle daarbij behorende functies waaronder retail. Voorts biedt Kern exclusieve netwerkmogelijkheden voor ontwikkelaars en gebruikers van kernen, en publieke organisaties als gemeentes, door middel van inhoudelijke sessies, publicaties, locatiebezoeken en buitenlandse reizen, vóór en dóór leden.
Het Retailhuis
Arnhemse Bovenweg 100 3708 AG Zeist
Copyright © 2023 | Kern - Alle rechten voorbehouden | Design: Buro Toob Young Creatives