Kern Marketingprijs - Genomineerden bekend gemaakt

Tijdens het Kern PROVADA Ontbijt tijdens PROVADA 2022 zijn in totaal 9 nominaties van de Kern Marketing Awards 2022 bekend gemaakt. De jury kon kiezen uit een grote hoeveelheid inzendingen met campagnes en events die het afgelopen jaar de binnensteden en winkelgebieden op de kaart hebben gezet. Juist nú blijken marketinginitiatieven die een gebied sterker en levendiger maken belangrijker dan ooit.

De genomineerden van de Kern Marketing Award 2022 versterken de merkbelofte van het gebied.

  • De Gaard Gezond, ingezonden door FanWork Marketing

Tekst gaat verdcer onder foto

Mc De Gaard Gezond

  • De Deur Uit (Rotterdam Centrum), ingezonden door Cushman & Wakefield, CBRE IM en Pressplay

Tekst gaat verder onder foto

Mc De Deur Uit

  • Be Your Selfie Tour (Cityplaza Nieuwegein + uitrol), ingezonden door Wereldhave en The Four Marketeers

Tekst gaat verder onder foto

Mc Be Yourselfie

  • “Wij gaan voor een nieuwe look” (Alexandrium Shopping Center), ingezonden door Urban Solutions en Klépierre

Tekst gaat verder onder foto

Mc Alexanderium

De deskundige Jury voor de Marketingprijks en de Creativiteitsprijs 2022:

  • Tony Wijntuin (WYNE)
  • Lot Frijling (Yellow Concepts)
  • Tessa Vosjan (Bureau Cosi) 
  • Tom Kikkert (Retail & Identiteit)
  • Wendy Hulshof-Hoven (PFM Intelligence)

Mc Kern 2022 september 174

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief

Onze leden blijven op de hoogte via onze online community. Ook niet-leden bieden we graag een mogelijkheid om onze nieuwsberichten te volgen. Interesse? Meld je dan hieronder aan!

Kern voorziet in brede kennis over centrumgebieden met alle daarbij behorende functies waaronder retail. Voorts biedt Kern exclusieve netwerkmogelijkheden voor ontwikkelaars en gebruikers van kernen, en publieke organisaties als gemeentes, door middel van inhoudelijke sessies, publicaties, locatiebezoeken en buitenlandse reizen, vóór en dóór leden.

Adres

Het Retailhuis
Arnhemse Bovenweg 100 3708 AG Zeist